PROGRAM

15.11.2019WARSZTATY WOKALNE
16.11.2019godz. 9:30 – 14:00 SZKOLENIE DLA NAUCZYCIELI ŚPIEWU
 godz. 15:00 – 20:00 KONFERENCJA NAUKOWA CZ.1
17.11.2019KONFERENCJA NAUKOWA CZ.2

WARSZTATY WOKALNE

Piątek, 15 listopada 2019

SZKOLENIE DLA NAUCZYCIELI

Sobota, 16 listopada 2019

KONFERENCJA NAUKOWA CZ. 1

Sobota, 16 listopada 2019, 14.00-20.30

Tłumaczenie wykładów obcojęzycznych: Dominika Płonka

KONFERENCJA NAUKOWA CZ. 2

Niedziela, 17 listopada 2019, 9.00-19.00

Tłumaczenie wykładów obcojęzycznych: Dominika Płonka

PRELEGENCI

Melissa Cross – Nowy Jork (Stany Zjednoczone)

Najbardziej rozpoznawalna na świecie nauczycielka ekstremalnych technik wokalnych: scream, growl. wokalistka wyszkolona klasycznie, obecnie uczy największe gwiazdy metalu i rocka w USA.

Melissa Prowadzi swoje studio w Nowym Jorku. Wydała dwa albumy DVD „The Zen of Screaming” i zawierające ćwiczenia, które pokazują jak w zdrowy sposób osiągać ekstremalnie brzmiące efekty wokalne.

Współpracują z nią między innymi  wokaliści zespołów Maroon 5, Megadeth, Slayer i wielu innych. Jako ciekawostka współpracuje z Melissą znany aktor Kevin Bacon.

Warto wspomnieć że Melissa Cross przyjechała do Polski po raz pierwszy w 2014 roku na zaproszenie Stowarzyszenia Wokalistów MIX.

Sandrina Sedona – Monachium (Niemcy)

Piosenkarka, pieśniarka, osobowość muzyczna, artystka estradowa i studyjna, której talent o bawarskich i włoskich korzeniach, doceniły takie znakomitości jak Bobby Kimball (Toto), Jimi Jamison (Survivor), Alannah Myles, Paul Young, Tony Hadley (Spandau Ballett), Nina Hagen, David Hasselhoff, Bananarama i wielu innych. Ostatnio występowała u boku Mike`a Sterna, Randy`ego Breckera, Billa Evansa, Tilla Brönnera, Klausa Doldingera i Melanie C w projekcie Mandoki`s Soulmates oraz w trasie koncertowej z Albertem Hammondem i orkiestrą symfoniczną.

Jako wokalistka sesyjna Sandrina zaśpiewała chórki na ponad 700 płytach, w ponad 100 reklamach, niezliczonych filmach Disneya i musicalach (m.in Rocky Horror Show, Casablanca, Rockopera Othello, Rockopera Faust). W trakcie swojej kariery koncertowała w całej Europie z własnymi zespołami, dla których komponowała, nagrywała, produkowała i wydawała płyty. Spośród jej autorskich 22 wydawnictw, zniewalający i porywający album „Songs for the Y-lien“ zawędrował na listę przebojów muzyki niezależnej w Wielkiej Brytanii (Independent Charts).
Jako pasjonatka komponowania, pisania tekstów i piosenek, Sandrina szkoli przyszłych wokalistów, kompozytorów, producentów i artystów scenicznych w swoich dwóch studiach School-Of-Singers, w Niemczech i Sound-Of-Sedona, w Wielkiej Brytanii oraz podczas warsztatów prowadzonych w całej Europie. Jest również właścicielką wytwórni płytowej Sound of Sedona Records.
Sandrina szkoliła się u Bobby`ego McFerrina i jego zespołu (improwizacja), u nauczycieli szkoły Berklee – Rhiannon, Davida Worma, Joey`a Blake`a, and Rogera Treece`a, a także pod kierunkiem Victora Wootena i Melissy Cross. Umiejętności w zakresie realizacji nagrań nabywała w studiach Abbey Road, gdzie uczył ją Alan Parsons. Obecnie produkuje piosenkę na płytę, która ma zostać wydana przez Realworld Studios Petera Gabriela.

Anna Serafińska – Warszawa 

Absolwentka Wydziału Jazzu i Muzyki Rozrywkowej Akademii Muzycznej w Katowicach – z uczelnią związana zawodowo od 1997, w 2004 jako pierwsza w Polsce uzyskała tytuł doktora w dziedzinie śpiewu rozrywkowego. Aktualnie jest doktorem habilitowanym sztuk muzycznych w dyscyplinie wokalistyka. Od 2008 roku adiunkt na wydziale Aktorskim Akademii Teatralnej w Warszawie, w latach 2012 – 2013 i od jesieni 2015 prodziekan tego wydziału. W 2016 otrzymała także Srebrny Krzyż Zasługi.
Laureatka m. in. I nagrody oraz nagrody publiczności na międzynarodowym konkursie dla wokalistów jazzowych Shure Montreux Jazz Voice Competition 2004 oraz tytułu Lady Summertime podczas międzynarodowego konkursu wokalistów jazzowych w Hammenlinie (2006). Czytelnicy Jazz Forum przyznali jej tytuł Nowej Nadziei Polskiego Jazzu za rok 1999.
Zajmuje się wszystkimi odcieniami wokalistyki jazzowej i jej pokrewnymi – od standardów w ich klasycznym brzmieniu po współczesne formy muzyczne. Doświadczenie sceniczne to udział w licznych koncertach – od występów klubowych po renomowane festiwale w Polsce i za granicą. Koncertowała już na każdym kontynencie, w ponad 20 krajach.
Oprócz stałych zajęć ze studentami, bierze udział w licznych warsztatach w kraju i zagranicą. Pracowała również jako konsultant wokalny telewizyjnych talentshow m. in. „Idol”, „Jak Oni Śpiewają” , The Voice of Poland” oraz „Aplauz Aplauz”.
W swoim dorobku ma 6 albumów solowych: NIEOBECNI, MELODIES, CIEPŁO ZIMNO, GADU GADU, ANNA SERAFIŃSKA GROOVE MACHINE oraz ANNA SERAFIŃSKA CHOPIN TRIO.

Magdalena Kizinkiewicz – Warszawa

Aktorka, reżyser, logopeda, wokalistka i terapeuta głosu.
Wiedzę zdobywała na studiach aktorskich w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej
w Krakowie i logopedycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Reżyseruje spektakle muzyczne. Ma wieloletnią praktykę jako zawodowa aktorka i wokalistka, a także jako pedagog na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina, w Warszawskiej Szkole Filmowej, Szkole Machulskich. Jest trenerem osób zawodowo występujących publicznie. Współpracuje z jedną z największych na rynku firm organizujących wydarzenia rozwojowo-biznesowe Milewski & Partnerzy, z Izbą Adwokacką w Warszawie. Prowadzi terapię pomagającą ludziom w odzyskaniu głosu po urazach fizycznych i emocjonalnych. Pracuje nad emisją głosu z osobami, dla których głos jest ich narzędziem pracy (aktorzy, wokaliści, speakerzy, trenerzy, nauczyciele, handlowcy). Włączając do pracy, z osobami występującymi publicznie, techniki aktorskie, uczy jak w sposób świadomy budować wizerunek w środowisku zawodowym.
Efektywnie pomaga zarówno dzieciom jak i dorosłym w poprawianiu i niwelowaniu ich wad wymowy (min. seplenienie, bruksizm, rotacyzm) i wspomaganiu terapii ortodontycznych poprzez: terapię języka w jego funkcjach, ćwiczenia odblokowujące aparat mowy, wzmacnianie poszczególnych partii mięśni oddechowych.
Swoje doświadczenia zawodowe opiera również na wiedzy zdobytej podczas wielu szkoleń i warsztatów w kraju i za granicą dotyczących terapii manualnej jamy ustnej w pracy logopedy, współpracy ortodonty i logopedy w terapii osób z wadami zgryzu, synowialnego stawu skroniowo-żuchwowego, Physiological Voice Training- Flow Phonation wg dr H. Noe. Moja praca jest efektywna i skuteczna dzięki współpracy z fizjoterapeutami, osteopatami i ortodontami.

Aleksander Kopański – Kraków

Tancerz, choreograf, aktor. Przez 10 lat trenował wyczynowo akrobatykę zdobywając sportową klasę mistrzowską. Posiada dyplom tancerza zawodowego ZASP. Jego debiut sceniczny miał miejsce w Indiach. Od tamtego czasu występował z teatrem w Kanadzie, Chinach, Wielkiej Brytanii, oraz krajach całej Europy. Prowadził zajęcia z body conditioning oraz z tańca współczesnego w ramach Międzynarodowej Konferencji Tańca Współczesnego i Festiwalu Sztuki Tanecznej w Bytomiu, jak również w ramach Studium Teatru Fizycznego powstałym przy ŚTT. Aktualnie współpracuje z Teatrem Słowackiego, Teatrem Polskim w Bielsku-Białej, Teatrem KTO i Operą Krakowską. Realizował ruch sceniczny teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie oraz w teatrze Hothaus, był tancerzem Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. Uczy tańca współczesnego. Jego wychowankowie studiują na wyższych uczelniach tanecznych w Polsce i w Europie. Tworzy własne spektakle autorskie, prowadzi warsztaty z tańca współczesnego.

Magdalena Sekuła – Lemberger – Kraków

Wokalistka, rekomendowany trener Flow Phonation, rehabilitant głosu

Physiological Voice Training w/ Dr. Hubert Noé ( Exhalation Oriented Phonation) to metoda na której od 2013 roku opiera pracę z głosem. Metoda ta pozwala na efektywną, zdrową pracę głosu , jednocześnie stwarza możliwości do odkrycia autentycznego głos wokalisty czy mówcy, bez manewrowani traktem wokalnym i pozycją krtani .

Od ponad 15 lat zajmuję się propagowaniem zdrowego głosu prowadząc treningi indywidualne, wykłady,warsztaty, szkolenia, lekcje śpiewu, rehabilitacje głosu. Lata doświadczeń w pracy z głosem doprowadziły do holistycznego myślenia, łączącego w praktyce:
CIAŁO – ODDECH – EMOCJE – GŁOS.

Akredytowany nauczyciel techniki MIX w IVTOM ( USA) w latach 2015 do lipca 2018
Absolwentka PWST w Krakowie, Wydział Aktorski, Specjalizacja Wokalno – Estradowa. Dwuletni staż w Studium Wokalno – Aktorskim im. D. Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. Ukończony staż w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie w ramach Programu Pomocy Psychologicznej.

Uczestnik konferencji naukowych organizowanych przez Międzynarodową Organizację Nauczycieli MIX – IVTOM.
Swoją wiedzę zdobywa od najlepszych specjalistów w dziedzinie emisji głosu: Dean Kaelin, John Henny, Teri Stock, Kevin Mahogany, Jaime Vendera.

Obecnie jej Mentorami są Dr. Hubert Noé ( Austria) i Rocio Guitard ( USA).

Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku poprzez głos kierując się założeniem, że emisja głosu to nie tylko nauka o głosie. To podróż w głąb siebie i praca nad wiarą w samego siebie. Metoda pracy to poszerzanie świadomości w obszarze głosu, ciała w oparciu o techniki emisyjne i aktorskie.

Metoda pracy z głosem w oparciu o Physiological Voice Training w/ Dr. Hubert Noé ( Exhalation Oriented Phonation), doświadczenie psychologiczne , a także techniki aktorskie i praca z ciałem, pozwala na holistyczne podejście do głosu, a co za tym idzie na zwiększenie jego możliwości i stworzenie świadomego wizerunek Wokalisty i Mówcy

.

Sławomir Marszałek – Poznań

Dyplomowany osteopata i fizjoterapeuta, trener lekkiej atletyki.

Absolwent AWF Poznań, Sutherland College of Osteopathic Medicine (Belgia) oraz pierwszy dyplomowany osteopata wykształcony w Polsce. Fizjoterapeuta w Katedrze i Klinice Chirurgii Głowy, Szyi i Onkologii Laryngologicznej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu w Wielkopolskim Centrum Onkologii oraz Kierownik Zakładu Fizjoterapii w Zamiejscowym Wydziale Kultury Fizycznej w Gorzowie Wielkopolskim Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.

Prowadzi badania naukowe dotyczące terapii dysfunkcji, przeciążeń i urazów układu mięśniowo-powięziowego wykorzystując m.in. manualne techniki osteopatyczne, mięśniowo-powięziowe oraz nerwowo-mięśniowe. Autor ponad 90 prac, doniesień i referatów opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Jego prace zostały wyróżniane m.in. podczas najważniejszych światowych kongresów dotyczących struktury, czynności i zaburzeń tkanki łącznej: 5th International Fascia Research Congress w Berlinie, 2018 r. – pierwsza nagroda za najlepszą pracę badawczą dotyczącą powięzi, 4th International Fascia Research Congress w Waszyngtonie D.C. (USA), 2015 r. – pierwsza nagroda za najlepszy poster – plakat (za pracę dotyczącą zastosowania manualnych technik osteopatycznych u pacjentów z zaburzeniami narządu głosu) oraz podczas 3rd International Fascia Research Congress w Vancouver, 2012 r. – druga nagroda w kategorii “Most clinically relevant abstract”.

Jest zaangażowany w pracę krajowych i zagranicznych towarzystw naukowych i zawodowych: Fascia Research Society (członek założyciel), Towarzystwo Osteopatów Polskich (prezes), Polskie Towarzystwo Nowotworów Głowy i Szyi (członek zarządu), Stowarzyszenie Osób po Operacjach Onkologicznych Głowy i Szyi (prezes), Polskie Towarzystwo Audiologiczne i Foniatryczne, Polskie Towarzystwo Fizjoterapii oraz Polskie Towarzystwo Terapii Manualnej (członek). 

Specjalizuje się w leczeniu wszelkiego rodzaju dolegliwości mięśniowo-szkieletowych ze szczególnym uwzględnieniem zaburzeń pooperacyjnych związanych z leczeniem onkologicznym w rejonie głowy i szyi, dysfunkcji narządu głosu oraz przeciążeń i urazów sportowych. 

Kiedyś – czołowy średniodystansowiec w kraju, aktualnie amatorsko biega maratony oraz ultramaratony górskie. Ukończył m.in. Ultra Trial du Mont Blanc, triatlon Ironman oraz kilka ultrabiegów z cyklu Ultra-Trail® World Tour, jako jeden z nielicznych Polaków ukończył cykl World Marathon Majors.

.

Wojciech Myrczek – Katowice, Kraków

Wokalista jazzowy. Muzyczne inspiracje czerpie ze swingowej tradycji, wzbogacając ją o elementy nowoczesnych stylów i technik. W swoim śpiewie swobodnie posługuje się zarówno słowem jak i scatem.

W swoim dorobku posiada dwa albumy solowe: Wojciech Myrczek Quintet – We’ll Be Together Again (2010 r.) oraz Myrczek & Tomaszewski – Love Revisited (2014 r.).

Od roku 2015 nieprzerwanie zwycięża w corocznych rankingach czytelników miesięcznika Jazz Forum w kategorii Wokalista Roku. Jest zwycięzcą i laureatem nagrody publiczności SHURE Montreux Jazz Voice Competition w Szwajcarii (2013 r.). Zdobył także Grand Prix konkursu Jazz Voices na Litwie (2011 r.), nagrodę dla Największej Indywidualności Konkursu Lotos Jazz Festival Bielska Zadymka Jazzowa (2010 r.) oraz I nagrodę podczas Międzynarodowych Spotkań Wokalistów Jazzowych w Zamościu (2007 r.).

Swoją muzykę prezentował na scenach festiwali takich jak Montreux Jazz Festival, The Hague Jazz, Bielska Zadymka Jazzowa, Brisbane Jazz Festival, Kolory Polski, Jazz nad Odrą, Festiwal Pianistów Jazzowych w Kaliszu, Sofia Jazz Peak Festival, Celje International Jazz Festival oraz w salach koncertowych NOSPR w Katowicach, Konserwatorium w Sankt Petersburgu, Filharmonii „Sinfonia Baltica”, Filharmonii Zabrzańskiej, Filharmonii Świętokrzyskiej, Instytutu Fińskiego w Paryżu, Opus Jazz Club w Budapeszcie, Teatru Roma w Warszawie, Hudson Studios w Nowym Jorku i wielu innych.

Współpracował m. in. z Janem „Ptaszynem” Wróblewskim, Tomaszem Stańko, Robertem Majewskim, Henrykiem Miśkiewiczem, Anną Serafińską, Lorą Szafran, Stanisławem Fijałkowskim i Zespołem Śpiewaków Miasta Katowice Camerata Silesia.

Wykładowca Instytutu Jazzu Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach oraz Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie.

.

CENNIK

Dane do wpłaty – SZKOLENIE DLA NAUCZYCIELI
I KONFERENCJA NAUKOWA:

Stowarzyszenie Wokalistów MIX, Gliwice

Nr konta: 21 2030 0045 1110 0000 0386 0230
Tytuł wpłaty: nazwisko i imię uczestnika, Seminaria MIX

Dla uczestników seminariów obserwacje lekcji indywidualnych są bezpłatne.

Dane do wpłaty – WARSZTATY WOKALNE:

Singart Dominika Płonka, Gliwice

Nr konta: 73 1140 2004 0000 3402 7493 1967
Tytuł wpłaty: nazwisko uczestnika, lekcja + nazwisko nauczyciela

NOCLEGI

Dla uczestników Seminariów i warsztatów na hasło MIX mamy zniżki w Hotelach Diament w Gliwicach. Zniżki obowiązują 3 dni w tygodniu, tj.: piątek/sobota, sobota/niedziela oraz niedziela/poniedziałek

Rezerwacje: Diament Plaza – tel. 32 721 70 00, Diament Economy tel. 32 231 18 21

Diament Plaza ****
http://www.hotelediament.pl/hotel-diament-plaza-gliwice/
CENY:
2-osobowy ze śniadaniem 230 zł / b. śniadania 160 zł
1-osobowy ze śniadaniem 185 zł / b. śniadania 150 zł

Diament Economy***
http://www.hotelediament.pl/hotel-diament-economy-gliwice/
CENY:
2-osobowy ze śniadaniem 200 zł / b. śniadania 130 zł
1-osobowy ze śniadaniem 155 zł / b. śniadania 120 zł

Najtańsze noclegi w Gliwicach oferuje Schronisko Młodzieżowe „Ślązaczek”:
http://ww.zsti.gliwice.pl/ptsm/index.html

REGULAMIN

Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem przed zapisaniem się na seminaria i warsztaty.

1. Udział w SEMINARIACH

Uczestnicy mają możliwość wzięcia udziału w następujących blokach zajęć grupowych:

1) Szkolenie dla nauczycieli

2) Konferencja naukowa – cz. 1. w sobotę po godz. 15:00

Konferencja naukowa – cz. 2. w niedzielę – cały dzień

3)- Warsztaty wokalne

Uczestnik w zgłoszeniu zaznacza, na które zajęcia się decyduje i wpłaca stosowną kwotę wynikającą z cennika seminariów.

– UWAGA: zgłoszenie na szkolenie dla nauczycieli i konferencję naukową przyjmujemy w formularzu TUTAJ

2. Udział w WARSZTATACH (zajęcia indywidualne)

– Uczestnicy mogą wziąć udział w dowolnie wybranej ilości lekcji indywidualnych.

– O udziale w warsztatach decyduje kolejność zgłoszeń oraz dokonanie wpłaty w ciągu 3 dni od zgłoszenia.

– Istnieje możliwość zamknięcia lekcji (wyłącznie w piątek 15.11.2019)

– Obserwowanie lekcji otwartych jest bezpłatne dla uczestników Seminariów. Obserwatorów lekcji otwartych prosimy o wchodzenie do sal wyłącznie w przerwach między lekcjami.

– UWAGA: zgłoszenie na warsztaty przyjmujemy w formularzu TUTAJ

3. Identyfikatory, certyfikaty udziału, materiały

– W recepcji SEMINARIÓW podczas rejestracji każdy Uczestnik otrzyma identyfikator oraz dyplom uczestnictwa wraz z materiałami.
– W recepcji WARSZTATÓW Uczestnicy otrzymają dyplomy z pustymi miejscami na podpisy nauczycieli, które można otrzymać po zakończeniu lekcji.

4. Rejestrowanie wykładów i lekcji indywidualnych

– Organizatorzy zachęcają do nagrywania lekcji indywidualnych dla własnego użytku (po uzyskaniu zgody prowadzącego lekcję).
– Rejestrowanie wykładów i warsztatów w ramach seminariów jest niedozwolone. Będą one rejestrowane przez organizatora, następnie udostępnione dla uczestników seminariów za symboliczną opłatę – darowiznę na cele statutowe Stowarzyszenia Wokalistów MIX. Wykłady zastrzeżone przez prelegentów nie będą rejestrowane.

5. Warunki finansowe. Wpłaty i rezygnacje

– Uczestnicy pokrywają koszt wybranych zajęć, wpłacając wyliczoną na podstawie cenników kwotę na podane numery rachunków bankowych (szczegółowe informacje tutaj: SEMINARIA i WARSZTATY)
– Rezerwacja staje się ważna po zaksięgowaniu wpłaty na koncie organizatora.
– Ostateczny termin dokonywania wpłat za udział w seminariach upływa z dniem 10.11.2019 r., przy czym w przypadku wczesnej rejestracji wpłaty należy dokonać przed 25.10.2019 r. Po tym terminie zaczyna obowiązywać cena regularna.
– W przypadku ewentualnej rezygnacji prosimy o poinformowanie organizatora do dnia 10.11.2019 mailem na prezes@mix.org.pl.
– W przypadkach losowych zalecamy odstąpienie zajęć znajomym i powiadomienie organizatora o zmianie.
– W przypadku rezygnacji bez możliwości odsprzedania zajęć organizatorzy zwracają wpłaconą kwotę pomniejszoną o 15 % celem pokrycia kosztów organizacyjnych.
– Rezygnacja jest możliwa do 10.11.2019. Po tym terminie nie będzie możliwości zwrotu kwot wpłaconych na warsztaty.

Wysyłając zgłoszenie Uczestnik potwierdza, że akceptuje treść regulaminu Międzynarodowych Seminariów Mix Singing – Współczesne Bel Canto, jak również wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na wykorzystanie swojego wizerunku do tworzenia dokumentacji fotograficznej.